A tecnoloxía 4G chega a Cee e o servicio de TDT pode verse afectado

Facebooktwittergoogle_plusmail

A tecnoloxía 4G chega a Cee pero a instalación desta tecnoloxía pode causar problemas no sinal de TDT e facer que a televisión non poda verse de forma adecuada.

As operadoras de telefonía móvil Telefónica, Vodafone e Orange, comezarán a ofrecer en Cee servizos sobre a rede 4G na banda 800Hz, o que permitirá aos ceenses disfrutar de servizos de datos móviles de alta velocidade con descargas e subidas de vídeos moito máis rápidos, mellorará a cobertura no interior de edificios e alcanzará maior cobertura xeográfica polo que mellorará o servizo nas poboacións de menor tamaño e zonas rurais.

As emisiones de telefonía móvil 4G vanse producir na banda adxcente á da TDT (Televisión Dixital Terrestre) polo que é posible que a recepción do sinal de televisión se poda ver afectada nalgúns edificios ou vivendas moi próximos ás estacións de telefonía móvil. Para que os cidadáns non se vexan afectados, o Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo impuxo ás operadoras licenciatarias a obriga de garantir que a recepción de televisión dos cidadáns non se vexa afectada. Por isto, todas as actuacións técnicas necesarias que se deban realizar non terán coste algún para os cidadáns.

Malia isto, pode haber algúns casos nos que se teñan problemas coa recepción do sinal que se solucionarán de inmediato por parte da compañía Llega800, sin coste para os afectados.

Por unha parte, os cidadáns que residan en zonas de maior afectación recibirán unha carta no seu domicilio donde se lles informará que, a partir de ese momento, poden solicitar a adaptación da antena no seu domicilio para evitar posibles incidencias. Por elo deben poñerse en contacto co Centro de Atención a Usuarios (CAU) ben de forma persoal no caso de vivendas individuaies ou, no caso de edificios colectivos, a través do presidente da comunidade de propietarios.

Pero, ademáis de estas actuacións previas, de se producir afectacións na recepción do sinal de televisión unha vez iniciadas as emisións, os cidadáns terán un prazo de 6 meses para solicitar ao CAU que se realicen as actuación técnicas necesarias para garantir a recepción do servizo de televisión. Todas estas actuacións serán sempre gratuítas para o cidadán.

En caso de recibir calquera destas notificacións, un técnico cualificado se desprazará alá donde se detecte o problema e procederá a realizar as labores de acondicionamento necesarias para solventar as citadas afectacións. Todo, repetimos, se coste algún para o usuario.

O número de atención gratuito é o 900 833 999.

Maís información na web www.llega800.es

Deixa un comentario