Inicio do procedemento de reembolso das prazas do Programa de Turismo do IMSERSO como consecuencia da interrupción das viaxes pola declaración do Estado de Alarma.
A dirección xeral do IMSERSO informa de que as empresas TURISMOSOCIAL e MUNDIPLAN iniciaron o proceso de reembolso das prazas do Programa de Turismo Social do IMSERSO, como consecuencia da interrupción das viaxes trala declaración do Estado de Alarma no noso país.
Neste sentido o IMSERSO, recolleu no seguinte documento o Procedemento sobre a devolución das cantidades abonadas polos usuarios do Programa de Turismo Social para maiores do IMSERSO, viaxes que foron interrompidos como consecuencia da crise sanitaria derivada do coronavirus COVID-19.
En relación con esta devolución, e como regras xerais e sempre aplicables a tódolos reembolsos, concrétanse os seguintes aspectos:
- Non se cobrarán gastos de anulación, polo que os usuarios percibirán na conta bancaria facilitada ao efecto ou na tarxeta de crédito ou débito na que realizaron o pagamento, a cantidade correspondente, unha vez deducidos os gastos de xestión, que ascenden ao 6,20 % do importe total do prezo da viaxe interrompida.
- Non existe un prazo predeterminado para realizar as solicitudes.
O procedemento para iniciar a tramitación e remitir as solicitudes varía en función da empresa que xestiona a viaxe:
- No caso das viaxes de turismo de costa insular e de turismo de interior xestionados por TURISMOSOCIAL:
- Para a tramitación do reembolso, os usuarios deben necesariamente enviar unha solicitude acompañada da documentación orixinal da viaxe escaneada e os 24 díxitos do IBAN e o nome do titular da conta bancaria á seguinte dirección de correo electrónico reembolsoscovid@turismosocial.com. No caso de que realizaran o pagamento con tarxeta de crédito ou débito, non é necesario enviar a información da conta.
- Se non dispón de correo electrónico ou de escáner, pode remitir a solicitude e documentación á seguinte dirección de correo postal
- TURISMO SOCIAL
CAMÍ DELS REIS 308.
URBANIZACIÓN CAN GRANADA
TORRE 3-A
07010-PALMA DE MALLORCA
- TURISMO SOCIAL
- Neste caso a remisión da documentación terá que realizada cando cesen as medidas decretadas polo Estado de Alarma e se poida circular libremente.
- No caso das viaxes de turismo de costa peninsular xestionadas por MUNDIPLAN, pódese solicitar a devolución, indistintamente, empregando algún destes dous procedementos:
- A través da páxina web desta empresa, os usuarios deben acceder a súa reserva a través de www.mundiplan.es indicando o seu DNI e Clave facilitada polo IMSERSO na súa carta de acreditación. Para realizar a solicitude de reembolso habilitouse un procedemento automático na reserva accedendo a “solicitud de tramitación”, onde se poderá cumprimentar a información necesaria para proceder ao reembolso.
- A través dunha axencia de viaxes, neste caso deberá acudir á mesma para xestionar a devolución cando cesen as medidas decretadas no Estado de Alarma e se poida circular libremente.